För en effektivare
arbetsdag

Mindre administration och mer tid till annat


Lägga papper på hög, jaga rätt på tidssedlar och försöka tyda slarvigt ifyllda arbetsorder. Känner du igen dig? Med vår projekthantering kommer din dag att se annorlunda ut – tjänsten ger dig bättre koll på vad som händer på fältet och hjälper dig att enklare planera arbetet, till exempel vid återkommande arbeten.

I vårt system kan du bland annat hantera förfrågningar, skicka offerter, beräkna kostnader och få koll på din förtjänst. Du skapar även arbetsorder, följer upp arbetet och kostnader samt skickar attesterade tidsrapporter och fakturaunderlag till dina affärssystem för lönehantering och fakturering. Du väljer själv vilka funktioner du vill använda.

Med oss kan du fakturera oftare och öka lönsamheten.

Nöjda kunder hos Safeteam


Den största skillnaden sedan Safeteam gick över till vårt system är att de en gång för alla blivit av med fysiska arbetsorder. Förr saknades ofta någon arbetsorder eller tidsrapport som kunde ligga kvarglömd i en servicebil.

Läs mer

Strukturerat, effektivt och högre kvalitet


Fördelar

  • Ökar vinsten för företaget
  • Anpassad efter din bransch
  • Mer tid att lägga på era kunder
  • Enkelt för alla att använda
  • Integrerar med de flesta system
  • Vi hjälper dig med hela implementeringen

Funktioner

  • Smidig tid- och materialrapportering
  • Hantera förfrågningar och skapa kalkyler
  • Skapa offerter och arbetsorder
  • Inläsning av leverantörsfakturor
  • Lägg till ÄTA, centralt och i appen
  • Kraftfullt resursplaneringsverktyg

Vår projekthantering går att få med olika funktioner, så att de passar just din verksamhet. Behöver du fler av våra tjänster, är det bara att koppla på. Allt är samlat i ett system, för enkelhets skull. Vi har till exempel nya lösningar för utrustningshantering – så du får koll på verktygsparken.

Här hittar du alla våra tjänster för utrustningshantering

Det får du som kund hos oss

”Det bästa med samarbetet är att AddMobile är lyhörda och villiga att anpassa och förbättra produkten tillsammans med oss.”

Henrik Ahlbin, projektchef på Arbetslaget Hjelm & Co

Integrerar till exempel med


Läs mer om vilka system vi integrerar med

Tack vare våra färdiga gränssnitt, integrerar vi snabbt och enkelt med de flesta typer av system: affärssystem, lönesystem, branschprogram, kundprogram och kundportaler. Vi har också kopplingar mot flera av Sveriges ledande hantverksgrossister, vilket innebär att det du handlar automatiskt lägger sig på rätt projekt som en materialorder.

Det ska vara enkelt för dig att koppla vårt system till de du redan använder och är van vid – vi anpassar oss efter dina rutiner.

Vanliga frågor

Här får du svar på det som många vill veta om vår projekthantering.

Har ni projektuppföljning?

Ja, det har vi.

Kan vi hantera återkommande uppdrag?

Ja, ni kan till exempel välja att en arbetsorder ska återkomma varannan vecka, en gång i månaden eller en gång per år. Ni kan när som helt enkelt gå in och uppdatera arbetsordern eller ändra tidsintervall för när den ska återkomma.

Går det att tilldela olika behörigheter för olika medarbetare?

Ja, det går bra. En arbetsledare kan till exempel få rättighet att skapa arbetsorder medan fältpersonalen endast får fram informationen de behöver för att kunna genomföra arbetet och kunna registrera timmar och material på ordern.   

Kan vi skapa arbetsorder via appen ute på fältet?

Ja, det kan ni. Ni kan även lägga till ÄT:or på en befintlig arbetsorder.

Finns systemet på fler språk än svenska?

Ja, vi har stöd för flera olika språk, till exempel engelska.

Vill du veta mer?

Ring Marie!
Innesäljare och Customer Success
marie.andersson@addmobile.se

040-66 33 115