För en effektivare
arbetsdag
Projekthantering
Lägga papper på hög, jaga rätt på tidssedlar och försöka tyda slarvigt ifyllda arbetsorder. Känner du igen dig? Med vår projekthantering kommer din dag att se annorlunda ut – tjänsten ger dig bättre koll på vad som händer på fältet och hjälper dig att enklare planera arbetet, till exempel vid återkommande arbeten.
I vårt system kan du bland annat hantera förfrågningar, skicka offerter, beräkna kostnader och få koll på din förtjänst. Du skapar även arbetsorder och ÄTA, följer upp arbetet och kostnader samt skickar attesterade tidsrapporter och fakturaunderlag till dina affärssystem för lönehantering och fakturering. Du väljer själv vilka funktioner du vill använda.
Med oss kan du fakturera oftare och öka lönsamheten.
Detta får du med vår Projekthantering
Detta säger våra kunder om oss
Nöjda kunder hos Safeteam
Den största skillnaden sedan Safeteam gick över till vårt system är att de en gång för alla blivit av med fysiska arbetsorder. Förr saknades ofta någon arbetsorder eller tidsrapport som kunde ligga kvarglömd i en servicebil.
Nöjda kunder hos Sydbeläggningar
Med vår Projekthantering och Arbetsorder har Sydbeläggningar fått till bättre rutiner för både fält- och kontorspersonal samt markant effektiviserat faktureringsarbetet.
Strukturerat, effektivt och högre kvalitet
Fördelar
- Ökar vinsten för företaget
- Anpassad efter din bransch
- Mer tid att lägga på era kunder
- Enkelt för alla att använda
- Integrerar med de flesta system
- Vi hjälper dig med hela implementeringen
Funktioner
- Smidig tid- och materialrapportering
- Hantera förfrågningar och skapa kalkyler
- Skapa offerter och arbetsorder
- Inläsning av leverantörsfakturor
- Lägg till ÄTA, centralt och i appen
- Kraftfullt resursplaneringsverktyg
Vår projekthantering går att få med olika funktioner, så att de passar just din verksamhet. Behöver du fler av våra tjänster, är det bara att koppla på. Allt är samlat i ett system, för enkelhets skull. Vi har till exempel nya lösningar för utrustningshantering – så du får koll på verktygsparken.
”Det bästa med samarbetet är att AddMobile är lyhörda och villiga att anpassa och förbättra produkten tillsammans med oss.”
Henrik Ahlbin, projektchef på Arbetslaget Hjelm & Co
Integrerar till exempel med:
Tack vare våra färdiga gränssnitt, integrerar vi snabbt och enkelt med de flesta typer av system: affärssystem, lönesystem, branschprogram, kundprogram och kundportaler. Vi har också kopplingar mot flera av Sveriges ledande hantverksgrossister, vilket innebär att det du handlar automatiskt lägger sig på rätt projekt som en materialorder.
Det ska vara enkelt för dig att koppla vårt system till de du redan använder och är van vid – vi anpassar oss efter dina rutiner.
Vanliga frågor
Här får du svar på det som många vill veta om vår projekthantering.
Har ni projektuppföljning?
Ja, det har vi.
Kan vi hantera återkommande uppdrag?
Ja, ni kan till exempel välja att en arbetsorder ska återkomma varannan vecka, en gång i månaden eller en gång per år. Ni kan när som helt enkelt gå in och uppdatera arbetsordern eller ändra tidsintervall för när den ska återkomma.
Kan vi skapa arbetsorder via appen ute på fältet?
Ja, det kan ni. Ni kan även lägga till ÄT:or på en befintlig arbetsorder.