Det digitala kontoret blev verklighet med AddMobile


Safeteam använder sedan många år AddMobiles system för projekthantering. Johan Gustafsson, IT-chef på företaget, berättar att den största skillnaden sedan de gick över till AddMobiles system är att de en gång för alla blivit av med fysiska arbetsorder. Förr saknades ofta någon arbetsorder eller tidrapport som kunde ligga kvarglömd i en servicebil.

– Systemet är snabbt, välbyggt och har bra funktioner. Montörerna på fältet rapporterar sina tider direkt i appen. Det gör stor skillnad i det administrativa arbetet, säger Johan Gustafsson.

”Systemet är snabbt, välbyggt och har bra funktioner. Montörerna på fältet rapporterar sina tider direkt i appen. Det gör stor skillnad i det administrativa arbetet.”

Johan Gustafsson, IT-chef på Safeteam

Förutom projekthanteringen använder Safeteam även AddMobiles personalliggare, något Johan ser som en fördel.

– Att vi har personalliggare i samma system som projekthanteringen tycker jag är bra, det skapar en tydlig överblick av verksamheten, säger Johan Gustafsson.

Safeteam erbjuder sedan 50 år tillbaka säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De utformar, installerar och underhåller allt från lås, passersystem, larm, kameraövervakning till dörrautomatik inbrottsskydd och brandskydd. Företaget har kontor och butiker i Stockholm, Göteborg och Malmö men arbetar i hela Sverige.

Läs mer om projekthantering

Detta säger våra kunder om oss

Vill du veta mer?

Ring Marie!
Innesäljare och Customer Success
marie.andersson@addmobile.se

040-66 33 115